روش جرم گیری ماشین لباسشویی بوش با پودر جرم گیر


بعضی از آلودگی‌ها و کثیفی‌های لباس‌ها بعد از شستشو در ماشین لباسشویی باقی می‌ماند. این امر به‌مرورزمان موجب تکثیر باکتری‌ها و ایجاد بوی بد در داخل ماشین لباسشویی می‌شود. برای جلوگیری از این مشکلات و آلرژی و حساسیت پوستی که برای نوزادان به دنبال خواهد داشت، باید حتماً در طول زمان جرم گیری ماشین لباسشویی را انجام دهید.


روش جرم گیری ماشین لباسشویی بوش با پودر جرم گیر

 

پودر جرم گیر بوش با عملکرد آسان و راحت می‌تواند خیلی سریع در یک‌بار شستشو، رسوبات دستگاه را از بین ببرد. این پودر باعث بهبود عملکرد دستگاه شده و داخل دستگاه را همانند روز اول تمیز می‌کند.

با استفاده از پودر جرم گیر می‌توانید رسوبات ماشین لباسشویی بوش را کامل پاک کنید. ساختار این پودر به‌گونه‌ای است که تمام رسوبات و بقایای پودرهای شوینده در فیلتر، لوله‌ها، دیگ شستشو و لاستیک دور درب لباسشویی را تمیز می‌کند.

البته در هنگام خرید جرم گیر به نوع و برند آن توجه کنید. زیرا استفاده از یک جرم گیر نامناسب ممکن است به ماشین لباسشویی و قسمت‌های فلزی آن آسیب برساند.

z4_r1y.jpg

پودر جرم گیری را در قسمت اصلی شستشوی جاپودری ماشین لباسشویی بریزید. سپس برنامه انتخابی ماشین ‌لباسشویی را بر روی برنامه معمول شستشو دهید و بگذارید که دستگاه بدون لباس شستشو را انجام دهد.

بعد از اتمام جرم گیری ماشین لباسشویی بوش، درب دستگاه را به مدت ?? دقیقه باز بگذارید. معمولاً می‌توانید به میزان استفاده از ماشین لباسشویی، از جرم گیر برای شستشو و بهبود راندمان دستگاه استفاده کنید.

 

ویژگی‌ها و مزایای پودر جرم گیر

  • رفع بوی بد ماشین لباسشویی و خوشبوکننده دستگاه
  • از بین بردن رسوبات موجود در لوله‌های خرطومی زیر دیگ و فیلتر و دیگ داخلی لباسشویی
  • پیشگیری از ایجاد جرم در ماشین لباسشویی
  • ارتقای کیفیت شستشوی لباس‌ها در دستگاه
  • بالا بردن عمر دستگاه
  • صرفه‌جویی در میزان مصرف مواد شوینده
  • تمیز کردن و جرم گیری فیلتر و درنتیجه مصرف کمتر برق ماشین لباسشویی
  • روش جرم گیری ماشین لباسشویی بوش با جوش‌شیرین و سرکه

 

ترکیب جوش‌شیرین، سرکه و آب یک محلول بسیار قوی و ارزان برای انجام جرم گیری لباسشویی بوش استفاده می‌شود. البته استفاده از این روش به دلیل اسیدی بودن 2 ماده توصیه نمی‌شود. چون استفاده زیاد از این 2 ماده موجب از بین رفتن لاستیک درب دستگاه و صدمه به قطعات لباسشویی می‌شود.

این محلول جرم گیری لباسشویی بوش را در داخل دستگاه بریزید و ماشین را روشن کنید. محلول جوش‌شیرین و سرکه با فرمولاسیون اسیدی که دارد موجب پاک شدن رسوبات و جرم‌های دیگ شستشو می‌شود.

پس از اتمام شستشوی لباسشویی، درب را باز کنید. سپس با یک اسفنج نرم یا پارچه دیواره‌های داخلی ماشین لباسشویی را پاک کنید.

 

 

توصیه‌هایی برای جرم گیری ماشین لباسشویی بوش

  •  پس از اتمام هر بار شستشو ماشین لباسشویی، درب را چند دقیقه‌ای باز بگذارید. در این صورت بخارآب و گرمای داخل ماشین خارج می‌شود و شما دیگر با بوی بد حاصل از شستشو مواجه نمی‌شوید. با این کار رسوبات و جرم نیز در دستگاه جمع نمی‌شود و ماشین لباسشویی با کیفیت بهتری شستشو را انجام می‌دهد.
  • پس از اتمام کارکرد ماشین لباسشویی، لباس‌ها را از دستگاه دربیاورید. ماندن بیشتر لباس‌ها در ماشین موجب ایجاد جرم و بوی نامطبوع خواهد شد. چه‌بسا شاید به دلیل رطوبت، بوی بدی در لباس‌ها ایجاد شود و ناچار به شستشوی دوباره لباس‌ها شوید.
  • می‌توانید بعد از هر بار شستشو، اجزای مرطوب ماشین لباسشویی چون لاستیک دور دربلاستیک دور درب را خشک کنید. پاک کردن رطوبت ماشین لباس شویی باعث جلوگیری از ایجاد لکه در دستگاه و رشد باکتری‌ها می‌شود. انجام این امر می‌تواند شما را در مدت طولانی از انجام جرم گیری لباسشویی بوش بی‌نیاز کند.

 

مرکز تعمیر ماشین لباسشویی بوش

مرکز تعمیرات بوش با ارائه خدمات مناسب، تعمیر لباسشویی بوش و سرویس دوره‌ای در تلاش است که مشکلات دستگاه شما را در کمترین زمان و هزینه برطرف نماید. متخصصان و کارشناسان تعمیر آنلاین با بیان نکات و توصیه‌های لازم در رابطه با نگهداری و طرز استفاده درست از ماشین لباسشویی بوش آموزش‌های ضروری را ارائه می‌دهند.

 

همچنین شما می‌توانید برای تعمیر لباسشویی و یا جرم‌ گیری ماشین لباسشویی بوش از خدمات تعمیر آنلاین بهره بگیرید.

کارشناسان تعمیر آنلاین در زمینه انتخاب بهترین پودر جرم گیر برای ماشین لباسشویی بوش نیز پاسخگوی شما کاربران گرامی هستند. در صورت بروز سؤال یا اشکال می‌توانید از طریق شماره‌های مندرج در سایت تعمیر آنلاین مشاوره بگیرید

منبع: آترامگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.