روانشناسی و خلاقیت را تعریف کنید


روانشناسی و خلاقیت را تعریف کنید

 

خلاقیت چیست؟ چرا برخی افراد بی خانمان می شوند؟ تعصب و تبعیض چیست؟ آگاهی چیست؟ حوزه روانشناسی سوالاتی از این قبیل را بررسی می کند. روانشناسی به مطالعه علمی ذهن و رفتار اشاره دارد. روانشناسان از روش علمی برای کسب دانش استفاده می کنند. برای به کارگیری روش علمی ، یک محقق با س aboutال در مورد چگونگی یا علت اتفاقی ، توضیحی آزمایشی ، به نام فرضیه ، برای توضیح این پدیده ارائه می دهد. یک فرضیه باید در چارچوب یک نظریه علمی ، که یک توضیح گسترده یا گروهی از توضیحات برای برخی از جنبه های جهان طبیعی است که به طور مداوم با شواهد در طول زمان پشتیبانی می شود ، متناسب باشد. یک نظریه بهترین درک ما از آن بخش از جهان طبیعی است. سپس محقق مشاهداتی را انجام می دهد یا آزمایشی را برای بررسی اعتبار فرضیه انجام می دهد. این نتایج سپس منتشر شده یا در کنفرانس های تحقیقاتی ارائه می شود تا دیگران بتوانند نتایج را تکرار کرده یا بر اساس آنها کار کنند.

 

مجسمه مرد بالدار در آغوش گرفتن یک زن

شکل 1. مجسمه آنتونیو کانوا اروس و روان را به تصویر می کشد. روان ، به معنای روح ، نشان دهنده پیروزی روح انسان بر زندگی است - زیرا روان یک زن فانی بود که مجموعه ای از کارهای غیرممکن را برای پیوستن به عشق خود (پسر آفرودیت ، اروس) انجام داد و خود الهه شد.

 

دانشمندان آنچه را که قابل درک و اندازه گیری است آزمایش می کنند. به عنوان مثال ، فرضیه ای که پرنده به دلیل خوشحالی می خواند ، فرضیه ای نیست که بتوان آن را آزمایش کرد ، زیرا ما راهی برای اندازه گیری شادی یک پرنده نداریم. ما باید سوالات متفاوت بپرسیم ، شاید در مورد وضعیت مغزی پرنده ، زیرا می توان آن را اندازه گیری کرد. با این حال ، ما می توانیم از افراد بپرسیم که آیا آنها می خوانند زیرا آنها خوشحال هستند زیرا می توانند به ما بگویند. بنابراین ، علم روانشناسی بر اساس داده های قابل اندازه گیری تجربی است.

 

به طور کلی ، علم فقط با ماده و انرژی سروکار دارد ، یعنی آن چیزهایی که قابل اندازه گیری هستند و نمی تواند به ارزشها و اخلاق برسد. این یکی از دلایلی است که باعث می شود درک علمی ما از ذهن بسیار محدود باشد ، زیرا افکار ، حداقل همانطور که ما آنها را تجربه می کنیم ، نه ماده هستند و نه انرژی. روش علمی نیز شکلی از تجربه گرایی است. یک روش تجربی برای به دست آوردن دانش ، روش مشاهده ، از جمله آزمایش است و نه روشی که فقط بر اساس اشکال استدلال منطقی یا مقامات قبلی باشد.

 

در اواخر دهه 1800 بود که روانشناسی به عنوان رشته دانشگاهی خود پذیرفته شد. قبل از این زمان ، کارکردهای ذهن تحت حمایت فلسفه در نظر گرفته می شد. با توجه به اینکه هر رفتاری در ریشه خود بیولوژیکی است ، برخی از زمینه های روانشناسی جنبه های یک علم طبیعی مانند زیست شناسی را به خود می گیرند. هیچ ارگانیسم بیولوژیکی منزوی وجود ندارد و رفتار ما تحت تأثیر تعاملات ما با دیگران است. بنابراین ، روانشناسی نیز یک علم اجتماعی است.

برای کسب اطلاعات بیشتربا ما در تماس باشید.

 

فروش اقساطی ایران خودرو


هر ساله در بازه‌های زمانی مختلف بخصوص فصل بهار و تابستان خرید و فروش خودرو بخصوص فروش اقساطی خودرو گرم می‌شود و بیشتر مردم سعی می‌کنند برای داشتن سفری راحت و بی‌دغدغه خودرویی مناسب خانواده خریداری کنند. مجموعه سایا خودرو جزو شرکت های معتبردر زمینه فروش اقساطی خودرو به شمار می‌آید که در بازه‌های زمانی مشخصی شرایطی را مهیا می‌کنند تا افرادی که نمی‌توانند خودرو دلخواه خود را به صورت نقدی خریداری نمایند، بتوانند با استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو، خرید خود را انجام داده و پرداخت آن را به صورت اقساطی انجام دهند. ما در ادامه قصد داریم درباره شرایط فروش اقساطی خودرو که توسط یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش خودرو به نام سایا خودرو مهیا شده است اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم . شرکت سایا خودرو در حال حاضر شرایطی را برای خریداران مهیا کرده است تا بتوانند با استفاده از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا در کمترین زمان ممکن، بدون معطلی و با شرایط تحویل یک ساعته، ماشین مورد نظر خود را در اختیار داشته باشند.

 

فروش اقساطی ایران خودرو

در سال‌های اخیر شرکت ایران خودرو با تولید خودروهای مختلف توانسته است نیاز خریداران را برای خرید خودروی داخلی برآورده نماید. در شرایط فعلی که جامعه ما با تحریم روبروست امکان خرید خودروهای خارجی سخت‌تر شده است، زیرا واردات خودروهای خارجی با محدودیت مواجه شده و هزینه گمرک و .. باعث می‌شود تا بر قیمت خودرو افزوده شده و خریدار با قیمتی خارج از عرف مواجه شود، ضمن آن که هرچه قیمت خودرو بیشتر باشد، بالطبع قیمت قطعات و لوازم یدکی آن‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

بنابراین می‌توان گفت برای بسیاری از مشتریان استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو داخلی با صرفه اقتصادی بیشتری همراه خواهد بود. در ضمن تنوع محصولات ایران خودرو باعث شده تا خریداران بتوانند با هر میزان توان و بودجه‌ای که دارند چه به صورت نقدی و چه با استفاده از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو ، ماشین مورد نظر خود را خریداری نمایند. شما می‌توانید یا به صورت خرید مستقیم از کارخانه یا شرکت‌ها و نمایندگی‌های معتبری که در سراسر کشور خودروهای این شرکت را به فروش می‌رسانند، محصولاتی از قبیل پژو 206، سمند ، پژو 207 ، دنا و پژو پرشیا و ..  را خریداری نمایید.

 

فروش اقساطی سایپا

شرکت سایپا نیز یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ داخلی در زمینه تولید خودرو است که خودروهای متنوعی را با ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف به بازار عرضه کرده است. مشتریان محصولات این شرکت نیز می‌توانند اکنون با استفاده از شرایط فروش اقساطی سایپا خرید خود را انجام دهند. همچنین نمایندگی‌های معتبر فروش خودرو در سراسر کشور شرایط فروش اقساطی خودرو شرکت سایپا را برای مشتریان فراهم کرده‌اند تا بتوانند با استفاده از شرایط فروش اقساطی سایپا خودروهایی از قبیل پراید، کوییک، تیبا و سراتو و .. را بر اساس نیاز و توان مالی خود خریداری نمایند.

 

 

فروش اقساطی بهمن موتور در سایا خودرو

بهمن موتور به عنوان یکی از مشهورترین شرکت‌های تولید و مونتاژ انواع ماشین خارجی توانسته است ماشین‌های زیادی را در ایران بومی سازی کند. فروش اقساطی بهمن موتور یکی از خدمات بسیار متنوع سایا خودرو است که با فراهم شدن شرایط مختلف برای کاربران توانسته است کاربران مختلفی را به خود جذب کند. از طریق فروش اقساطی بهمن موتور می‌توانید برای خرید اقساطی دیگنیتی ، مزدا 3 و بسترن بی30 استفاده کنید. شرایط پرداخت متنوعی در بخش فروش اقساطی بهمن موتور برای شما فراهم کرده‌ایم تا با خیال راحت بتوانید ماشینی باکیفیت و مناسب خودتان سوار شوید.

به طورکل هر چند که خرید اقساطی خودرو در نهایت کمی گران‌تر از خرید نقدی برای مشتری تمام می‌شود، اما خرید و فروش اقساطی خودرو برای خریدار و فروشنده مزایا و ویژگی‌هایی نیز دارد که در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد.

  • خریدار بخشی از مبلغ خودرو را به صورت نقد پرداخت کرده و الباقی آن را به صورت ماهیانه و یا دو ماه یکبار پرداخت خواهد کرد.
  • خودرو پس از نوشته شدن قرارداد و پرداخت یک دوم پول و ارائه تعهدنامه که به صورت چک  دریافت می‌شود فورا و در بیشتر مواقع طی مدت یک ساعت به مشتری تحویل داده خواهد شد.
  • خریدار با استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو، فشار کمتری را برای پرداخت مبلغ تحمل خواهد کرد.
  • فروشنده در بلند مدت پول بیشتری از خریدار بابت خودروی خریداری شده دریافت خواهد کرد.
  • چنانچه نمایندگی‌های فروش، خودرو را با شرایط مناسب به فروش برسانند و درمدت زمان قید شده خودرو را تحویل دهند مشتریان بیشتری از این نوع خرید استقبال خواهند کرد.
  • با استفاده از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو و یا فروش اقساطی سایپا و همچنین سایر شرکت‌های داخلی، سند ماشین تا زمان اتمام اقساط و پرداخت آخرین قسط از طرف خریدار، نزد فروشنده باقی ‌مانده و سپس به وی واگذار می‌گردد.

هنگام استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو به چه شرایطی باید توجه کرد؟

  • به بعضی از فروشندگان خودرو که بدون اعتبار هستند برای خرید خودرو اعتماد نکنید.
  • شرکت‌ها و نمایندگی‌هایی را برای خرید اقساطی خودرو انتخاب کنید که دارای مجوز رسمی باشند.
  • سعی کنید پیش از اقدام به خرید از شرایط قانونی خرید خودرو اقساطی اطلاعات کامل داشته باشید.
  • از مدارکی که باید برای خرید خودرو اقساطی ارائه نمایید، اطلاع داشته باشید.

درباره شرکت سایاخودرو

شرکت سایا خودرو دارای مجوزهای قانونی بوده و از کادر فروش مجرب و حرفه‌ای برخوردار است. مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت سایا خودرو به آدرس www.sayakhodro.com  و برقراری تماس با این مجموعه ضمن دریافت مشاوره و راهنمایی‌های لازم، از شرایط فروش اقساطی خودرو مطلع شده و خرید خود را در سریع‌ترین زمان و با آسان‌ترین شرایط انجام دهند.

اکنون مجموعه سایا خودرو شرایطی را مهیا کرده تا خریدار بتواند چه ضمن خرید نقدی و چه خرید خودرو به صورت اقساطی از این مجموعه، ماشین مورد نظر خود را در کمترین زمان و به صورت آنی تحویل بگیرد. با خرید خودرو از مجموعه سایا خودرو، مشتری مطمئن خواهد بود از ابتدای مراحل خرید اقساطی تا زمانی که سند خودرو به نام وی زده می‌شود، این مجموعه همواره همراه مشتری بوده و پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

 

آشنایی با چوب های ترمووود


یکی از مصالح ساختمانی بسیار پرمصرف و همچنین با کیفیت، چوب می‌باشد. چوب‌ها را براساس جنس، رنگ، اندازه، نوع فرآیند تولید و موارد دیگر دسته‌بندی می‌کنند. یکی از چوب‌هایی که امروزه توانسته محبوبیت ویژه‌ای را از بین انواع مختلف چوب‌ها به خود اختصاص دهد، چوب ترمو است. ترمو وود نوعی چوب طبیعی است که روش و یا فرآیند آماده‌سازی آن منحصر به فرد است. در اینجا قصد داریم به ترمو وود بپردازیم.

چوب ترموود و یا ترمو وود:

چوب ترمو وود نمونه‌ای از چوب‌های طبیعی می‌باشند که برای آماده‌سازی آن‌ها از دستگاه مخصوص و ویژه‌ای به نام دستگاه ترموود استفاده می‌شود. مکانیسم و یا نحوه عملکرد این نوع دستگاه به گونه‌ای است که به کمک حرارت برای خشک کردن چوب‌های مورد نظر اقدام می‌کند. درجه حرارت این نوع دستگاه بین ??? درجه سانتی گراد تا ??? درجه سانتی گراد متغیر می‌باشد. این دستگاه بدون استفاده از اکسیژن برای خشک کردن چوب‌های مصرفی اقدام می‌کند. لازم به ذکر است که قبل از این که چوب‌ها به درجه اشتعال و یا سوختن برسند، دستگاه از ادامه فعالیت خود صرف نظر می‌کند. در این روش چوب‌ها نمی‌سوزند تنها آب، صمغ، شیره موجود در ساختار داخلی چوب‌ها خشک می‌شود و از بین می‌رود.

بعد از خشک کردن چوب توسط دستگاه ترمو وود، باید چوب‌ها را در بخار آب قرار داد و مجدد آنها را خشک کرد. استفاده از این روش باعث کاهش شش درصدی رطوبت موجود در دستگاه می‌شود. ترموود تحت شرایط خاص، استحکام و مقاومت آن ها بهبود می‌یابد. ساختار سلولی چوب نامبرده به دلیل حرارت وارد شده به آن‌ها تغییر یافته است و ویژگی‌های شیمیایی و فیزیکی آن بهبود یافته است. هر چقدر چوب‌های مصرفی در صنعت ساختمان‌سازی به حالت طبیعی چوب نزدیک‌تر باشند، علاوه بر کیفیت بیشتر در زیبایی ظاهری نیز بهتر عمل می‌کنند. به عبارت دیگر استفاده از چوب‌های طبیعی مانند چوب ترمو وود در صنعت ساختمان‌سازی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

ترمو وود

ترمو وود

ترمووود فنلاندی و ترمووود ایرانی:

چوبهای ترموود در نمونه‌ها و مدل‌های مختلف و متنوعی طراحی و تولید شده‌اند که انتخاب آن‌ها به موارد استفاده از چوب، شرایط آب و هوایی، سلیقه افراد، سبک معماری و موارد دیگر بستگی دارد. چوبهای ترمو وود را می‌توان به ترموود فنلاندی، ترموود ایرانی و غیره تقسیم کرد. چوب های ترموود فنلاندی، چوب‌های مشهور و شناخته‌شده‌ای هستند که از نظر کیفیت، مقاومت، رنگ، زیبایی زبانزد عام و خاص می‌باشند. چوب‌ها و یا درختان موجود در فنلاند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، در نتیجه هنگامی که چوب درختان فنلاند را با استفاده از روش ترموو فرآوری کرد به چوبهای ترموود فنلاندی معروف می‌شوند.

این نوع از چوب های ترموود با وجود شرایط کنونی و محدودیت‌های ایجاد شده به راحتی قابل استفاده و یا دریافت نمی‌باشند. در نتیجه در مقابل می‌توان از چوب ترموود ایرانی استفاده کرد.  ترموود ایرانی چوب های با کیفیت می‌باشند که در ایران و با کمک مهندسان ایرانی طراحی و تولید شده است. لازم به ذکر است که چوب های ترمو وود ایرانی در کیفیت های مختلف تولید شده اند. برخی از آن‌ها از نظر کیفیت فوق‌العاده بوده و برخی دیگر تنها از نظر شکل ظاهری شبیه به چوب های ترموود هستند و ویژگی‌های چوب ترموود را ندارند.

 

ترموود ایرانی

ترموود ایرانی

چوب ترمووود چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از سوال‌هایی که ذهن اکثر خریداران و یا مصرف‌کنندگان را در گیر کرده است این است که، چوب ترمو وود چه ویژگی هایی دارد‌؟ در پاسخ به این سوال باید گفت، چوب های ترمو وود ویژگی‌ها و یا مزیت‌های زیادی دارند که موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم وجود مواد شیمیایی در ساختار چوب های ترمو وود
  • مقاومت بسیار بالا چوب های ترموود
  • انعطاف‌پذیری و تاب ضربه ای بالا
  • مقاومت بالای آن‌ها در برابر پوسیدگی
  • گرمای ویژه بسیار بالا
  • یکنواختی ظاهری و زیبایی ظاهری
  • وزن سبک چوب های ترموود
  • تنوع بالای رنگ
  • موارد کاربرد بسیار متنوع

معرفی ساختاری ماسکهای شرکت آرمان


معرفی ساختاری ماسکهای شرکت آرمان

 

در این مطلب می خواهیم یکی از ماسک های بسیار پرفروش و محبوب را از نظر ساختاری مورد بررسی قرار دهیم. این محصول در بازار کالاهای پزشکی محصولی جدید به حساب می آید. اما به دلیل رعایت موارد و استاندارد های زیادی توانسته است به جایگاه بسیار عالی دست پیدا کند. ماسک آرمان نام کالایی است که قصد معرفی و بررسی آن را داریم. این محصول توسط یک شرکت ایرانی تولید و عرضه می‌شود. محصولی که از همان ابتدا کیفیت جزو مهمترین فاکتورهای آن بوده است. این شرکت با استفاده از لایه های بسیار نرم و استاندارد و البته با کیفیت بالا محصولات نهایی خیلی خوبی را تولید می کند.

لایه های بکار رفته در این محصول ایرانی لایه هایی آنتی باکتریال هستند. یعنی لایه های آن بسیار بهداشتی و ضد میکروب هستند. در زمان استفاده از ماسک و در حین تنفس برخی از باکتری‌ های دهانی ممکن است که در ماسک تکثیر پیدا کنند و ایجاد مشکلاتی کنند. اما در این ماسک هم چنین اتفاقی نمی‌ افتد. لایه های آنتی باکتریال استفاده شده در این محصول ایرانی از بروز مشکلات پوستی و برخی از مشکلات تنفسی که در اثر رشد باکتری ها در ماست که ایجاد میشوند پیشگیری می کند. به همین خاطر این محصول برای کسانی که ساعت زیادی ناچار هستند که ماسک داشته باشند می تواند انتخاب خیلی خوبی باشد. به طور مثال پزشکان و کسانی که در محیط‌های درمانی مثل بیمارستان ها کار میکنند و مجبور هستند در حین کارشان در ساعت‌های متمادی ماسک داشته باشند می توانند بدون نگرانی و با اطمینان این محصول را استفاده کنند.

لایه های رویی و زیری که پیشتر گفتیم آنتی باکتریال و ضد میکروب هستند از نرمی و لطافت قابل توجهی هم برخوردار می باشند. این نرمی و لطافت بالا با استراحتی در حین استفاده از ماسک می شود. لایه های محصول از بروز مشکلات پوستی مثل قرمزی و خارج و بسیاری از التهابات پوستی که ممکن است در حین استفاده از ماسک ایجاد شوند جلوگیری به عمل می‌آورند. به همین خاطر حتی افرادی که پستهای بسیار حساسی دارند با این محصول بسیار راحت خواهد بود.

ماسکهای شرکت ایرانی آرمان به خاطر فیلتراسیون بالایی که دارند بسیار معروف هستند. فیلتراسیون بالا به خاطر استفاده از لایه ملت بلون ?? گرمی استفاده شده در آن است. لایه میانی این ماسک ضخامت بالایی دارد و می تواند با قدرت بالایی از رد شدن میکروارگانیسم ها جلوگیری کند. لایه قوی و قدرتمند این محصول می تواند حتی از بروز بیماریهای تنفسی خطرناک مثل کرونا و آنفولانزا هم جلوگیری کند. به همین خاطر این محصول حتی در شرایط فعلی به خاطر شیوع کرونا همه ناچار به استفاده از ماسک های تنفسی پزشکی هستیم هم می تواند انتخاب ایده آلی باشد.

ویژگی جالبی که در محصولات شرکت ایرانی آرمان دیده می شود این است که ماسک های تولید شده در این شرکت با وجود اینکه لایه های بسیار خوبی دارند بسیار سبک وزن و راحت هستند. یکی از دلایل اصلی این موضوع استفاده از فیکسر بینی سبک و نرم در آن است. قسمتی که برای فیکس کردن و بستن قسمت بالایی ماسک به منظور کاهش ورود هوای فیلتر نشده از بالای محصول تعبیه شده است. استفاده از کشوی بسیار سبک برای اتصال ماسک بر روی صورت هم باعث شده است که این محصول در مجموعه بسیار سبک و کم وزن باشد. کمتر ماسکی را می‌توانید با این وزن کم در بازار پیدا کنید که تا این اندازه هم استاندارد و دقیق باشد. محصولات این شرکت نسبت به بسیاری از ماسک های مشابه وزن خیلی کمتری دارند. یکی از دلایل را حتی بیشتر با این ما هم همین ویژگی است. ویژگی که باعث متمایز شدن محصولات این شرکت شده است. محصولاتی با بهترین استانداردهای کیفی و کمترین وزن که باعث راحتی فوق العاده در حین استفاده از آن می شوند.

اندازه بدنه این ماسک ها مانند تمامی ماسک های استاندارد پزشکی تاریخ 17.5 در 9.5 است. اندازه ای که در تمامی ماسک های استاندارد برای اندازه بدنه ماسک که قسمت اصلی آن هم است در نظر گرفته شده است. اندازه اجازه استفاده از محصول را هم برای خانمها و هم برای آقایان میدهد. افراد بزرگسال خانم و آقا حتی با چهره های خیلی لاغر و خیلی چاقم می توانند از این محصول ایرانی استفاده کنند. در کنار های این محصول پلیسه هایی واقع شده است که باعث میشود ماسک درحین باز شدن حالتی گرد داشته باشد و روی صورت به خوبی قرار گیرد. این پلیسه ها در این ماسک ایرانی بسیار دقیق در نظر گرفته شده اند. به صورتی که پس از اینکه ماسک را باز می‌کند تا آن را روی صورت تان قرار دهید به دلیل این که حالت گرده خیلی خوبی دارند باعث آزار و فشار بینی و ناراحتی نمی شود.

نوع اتصال در این ماسک از نوع اتصال از نوع کش است. در هر طرف ماسک قطعه ای کش برای ثابت شدن آن بر روی صورت قرار گرفته است. گفتنی است که کش این ماسک از بهترین کش موجود در بازار می باشد. کشی بسیار نرم و نازک و سبک و با کشسانی بالا چه باعث میشود در زمان استفاده از ماسک احساس راحتی داشته باشید. برخلاف خیلی از ماسکهای بازار که باعث کشیده شدن گوش می شوند این ماسک به خاطر کش نازک و بسیار استاندارد که اندازه خیلی خوبی هم دارد با شما بسیار ملایم خواهد بود.

این شرکت ایرانی توانسته است که بسیاری از نشان های استاندارد را دریافت کند. سیب سلامت و تایید سازمان غذا و دارو که بر روی جعبه محصول هم قابل مشاهده است نشان از کیفیت بالا و استاندارد بودن آن دارد. نشانه هایی که به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی و با اطمینان خاطر آن را خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

یکی از ویژگی های متمایز ماسک های این شرکت استفاده از لایه هایی با رنگ های خاص پزشکی برای لایه های روی ماسک است. لایه های آبی رنگ و سبز روشن پزشکی باعث محبوبیت ماسک های این شرکت در بین مردم شده است. رنگ های خاصی و بسیار متفاوتی که تنها در برخی از ماسک های وارداتی دیده می شود.