کدام نماشویی برای نمای ساختمان مناسب تر است؟

تعمیر آبگرمکن کارهایی است که به عقیده بعضی‌ها، کار راحت و بی دردسری است. اما با وجود همه سادگی‌ها در تعمیر آبگرمکن، ظرافت‌های خاصی در آن نهفته است که نیاز به یک متخصص را واجب می‌سازد. نماشویی نیز از خدماتی است که این روزها بیش‌تر از قبل موردتوجه است. خدمات نماشویی شامل نماشویی ساختمان با واترجت، نماشویی با طناب، متناسب با نمای ساختمان انجام می‌شود. همان طور که می‌دانید تمیز کردن نمای ساختمان و شستشوی نمای ساختمان بعد از چند سال که از ساخت ساختمان می‌گذرد، ضروری می‌شود.

 

کدام نماشویی برای نمای ساختمان مناسب تر است؟

نمای ساختمان انواع مختلفی دارند. نمای سنگ، نمای آجری، نمای شیشه و کامپوزیت از مواردی هستند که در طراحی نما استفاده می‌شود. نماشویی در هر یک از موارد گفته شده با هم متفاوت هستند. دو روش معروف نماشویی شامل: نماشویی با داربست و نماشویی بدون داربست می باشد. در صورتی که ارتفاع ساختمان زیاد باشد جهت حفظ امنیت بهتر است از نماشویی با دربست استفاده شود.

تعمیر آبگرمکن

نماشویی با داربست چیست؟

نماشویی با داربست سنتی تر است. در روش نماشویی با داربست شستشوی نمای ساختمان با استفاده از ابزار آلات پیشرفته استفاده نمی‌شود. اما کیفیت و دقت نماشویی با داربست بیشتر است.

نماشویی بدون داربست چیست؟

نماشویی بدون داربست شامل نماشویی با طناب یا نماشویی با راپل یا نماشویی با واترجت است.

تعمیر آبگرمکن شامل چه مواردی می شود؟

آبگرمکن در عمر مفید خود به خوبی کار می‌کند. ممکن است بعد از گذشت مدت زمانی نیاز به تعمیر آبگرمکن داشته باشید. در چنین مواقعی بهتر است با شخصی که سال‌ها در زمینه تعمیر پکیج فعالیت می‌کند مشورت نمایید. شاید پیدا کردن تعمیرکار آبگرمکن با تجربه برایتان مشکل باشد. "خدمت از ما" در این مسیر همراه شماست. اگر نیاز به تعمیر آبگرمکن دارید، می‌توانید درخواست خود را از طریق فرم ثبت سفارش بدون نیاز به تماس تلفنی ثبت کنید تا به مجرب‌ترین و بهترین تعمیرکار در شهر خود دسترسی داشته باشید.

 

نحوه ثبت سفارش نماشویی یا تعمیر آبگرمکن در "خدمت از ما"

شما بدون نیاز به تماس تلفنی و ماندن در صف انتظار پاسخگویی می توانید درخواست خود(نماشویی، تعمیر آبگرمکن و ...) را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست متخصصین حاضر در خدمت از ما برای شما قیمت پیشنهادی خود را ارسال می کنند. پس از دریافت قیمت پیشنهادی برای خدمات نماشویی، تعمیر آبگرمکن یا هر خدمات دیگری می توانید به پروفایل آن ها مراجعه نمایید. پس از ورود به پروفایل آن ها و مطالعه نظرات مشتریان قبلی و با توجه به قیمت پیشنهادی هر یک از آن ها می توانید بهترین متخصص را برای خود انتخاب نمایید.

با این روش میزان رضایتمندی مشتریان را به حداکثر رسانده ایم. شما می توانید پس از دریافت خدمات، به متخصص مورد نظر امتیاز دهید و با ثبت نظر در پروفایل متخصص از میزان رضایتمندی خود مشتریان آینده را راهنمایی نمایید.

نماشویی و تعمیر آبگرمکن تنها بخش کوچکی از خدمات ارائه شده توسط مجموعه "خدمت از ما" می باشد. با نصب اپلیکیشن "خدمت از ما" به راحتی از تمامی خدمات ارائه شده توسط "خدمت از ما" در شهر شما مطلع شوید.

مزایای ارسال آگهی اینترنتی در مقابل تبلیغات سنتی

مزایای ارسال آگهی اینترنتی در مقابل تبلیغات سنتی و قدیمی بسیار زیاد می باشد.
از نظر هزینه، میزان دسترسی، بازاریابی، گستردگی و حتی فروش و تجارت، اینترنت و درج آگهی اینترنتی بسیار بهینه تر و مناسب تر می باشند.
در تبلیغات سنتی و قدیمی هزینه بسیار بالا است و محدودیت هایی وجود دارد که نمی توان آن را نادید گرفت. بطور مثال برای اینکه در سطح یک شهر از روش سنتی تبلیغاتی استفاده کنید، باید زمان بسیاری صرف کرده و بسیار هزینه کنید تا تبلیغات انجام شود.
اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم، دیگر تبلیغات سنتی اثر بخش نیستند. در این نوع تبلیغات حداقل باید شما یک کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنید که در آن تبلیغات خود را درج کرده باشید.
سپس اقدام به پخش آنها کنید و هیچ تضمینی نیست که همه توجهی به کاتالوگ، بروشور و یا کارت چاپ شده کنند.
این نکته هم بهتر است یادآور شویم که در بازاریابی، فقط بازاریاب های مبتدی هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده می کنند. ولی یک بازاریاب حرفه ای قابلیت این را دارد که خودش توضیحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهی اینترنتی، در کمترین زمان با مناسب ترین هزینه آگهی شما در هر نقطه ای قابل رویت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نیستید. در هر زمانی می توانید آگهی خود را نشر دهید و تاثیر آن را مشاهده کنید.



مزایای درج آگهی اینترنتی:

در تبلیغات اینترنتی، درج آگهی بصورت هدفمند و صورت می گیرد. کاربران و مخاطبینی که تبلیغات را مشاهده می کنند و یا دنبال کالایی هستند، می دانند که به کدام سایت ها مراجعه کنند یا در سایت های درج آگهی به کدام دسته بروند.
این مزیت که بازدید کنندگان بهینه شده باشند از مزایایی درج آگهی اینترنتی می باشد که به هیچ وجه در بازار سنتی این فیلتر یافت نمی شود.
درج آگهی در سایت آگهی-کالا به صورت رایگان و ویژه و برجسته صورت میگیرد و تنها آگهی های ویژه شامل هزینه می باشند .

مزایای درج آگهی ویژه و برجسته نسبت به آگهی رایگان بصورت زیر می باشد:

اعتماد بیشتر کاربران به آگهی های ویژه و برجسته
درج آگهی ویژه و برجسته باعث می شود تا بازدیدکنندگان اعتماد بیشتری به آگهی شما کنند. زیرا درج آگهی ویژه و برجسته به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.

آگهی های ویژه بسیار بیشتر از آگهی های رایگان دیده می شوند زیرا در مکان های زیر قابل مشاهده می باشند:

در صفحه اول سایت بصورت رندوم و با اولویت بیشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهی
در صفحه اول زیر گروه های مرتبط با آگهی
در کنار تمامی آگهی های رایگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهی های ویژه مرتبط

مزایای تبلیغات در فضای اینترنت:

هر رسانه تبلیغاتی کارکردهای خاص خود را دارد اما تبلیغ در فضای اینترنت دارای چند امتیاز ویژه است :
بخش عمده ای از مدیران، کارشناسان، بازرگانان و سایر فعالان کلیدی عرصه تجارت، این رسانه را به عنوان منبع شماره یک خود می شناسند.

بازخورد و نتایج تبلیغات اینترنتی به طور دقیق قابل اندازه گیری و تجزیه و تحلیل است. دلیل این امر وجود اعداد و ارقام دقیق از میزان مشاهده و کلیک تبلیغات اینترنتی توسط ابزارهای این کار است.
و با وجود چنین مزایای مهمی عملا به نسبت سایر رسانه ها ارزانتر است.

مزایای تبلیغات در سایتهای آگهی و نیازمندیها:



در میان انواع تبلیغات اینترنتی، تبلیغ در سایتهای آگهی و نیازمندیها ، بویژه در ایران، دارای امتیازات خاص خود می باشد:
آگهی دهنده کنترل و مدیریت مستقیم آگهی های خود را در یک فضای کاربری نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران این سایت ها دقیقا مشتریانی هستند که نیاز به خرید در آنها قطعی شده و به جستجوی منبع خرید خود هستند و آگهی ها را با هدف خرید بررسی می کنند.
وجود مجموعه ای از آگهی های به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده این سایتها، باعث حفظ طولانی مدت مشتری در سایت شده و احتمال مشاهده هر آگهی را بالا می برد.
معمولا برای سایتهای معتبر به دلیل حجم ترافیک بالا مورد توجه موتورهای جستجو بوده و آگهی های آنها به خوبی توسط موتورهای جستجو ثبت شده و در نتایج جستجوی آنها ظاهر می شوند.

از تجهیزات آشپزخانه صنعتی چه می دانید؟

از تجهیزات آشپزخانه صنعتی چه می دانید؟

 

فر پیتزا

در این مقاله می‌خواهیم شمارا با دستگاه پیتزا پز و یا همان فر پیتزا که یکی از اصلی‌ترین لوازم فست فود و رستورانها است آشنا کنیم. لازم است که نحوه استفاده از دستگاه پیتزا پز و یا همان فر پیتزا را در ابتدای کار به‌طور کامل یاد بگیرید.

برای این کار باید انواع فر پیتزا که جز اساسی تجهیزات صنعتی آشپزخانه است را  بهتر بشناسید و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها را با توجه به سرمایه خود بدانید و کار کردن با آن را یاد بگیرید. برای تعیین فر پیتزا باید بدانید چند نوع از فر پیتزا پز موجود است و ویژگی‌های هر پیتزا پز و قیمت پیتزا پز چقدر است.

فر پیتزا1

 

عملکرد فر پیتزای ریلی چیست؟

می‌توان گفت که فرهای پیتزای ریلی معمول‌ترین نوع فر پیتزا در جهان می‌باشند، اما سادگی در استفاده از این فر باعث شده که نیاز کارفرمایان به کارگران پیتزا پز را به حداقل برساند. باید توجه داشت که ظرفیت پخت به حرارت و زمان نیز وابسته است. هر چه مدت پخت را بیشتر کنیم، حرارت را کمتر، پیتزایی باکیفیت بهتر خواهیم داشت.

 

تفاوت فر صندوقی و فر ریلی در  چیست؟

ازلحاظ بازه زمانی فر صندوقی پیتزا  قدیمی‌تر از فر ریلی پیتزا می‌باشد و فست فودهای سنتی و قدیمی‌تر از این نوع فر استفاده می‌کنند.

شیوه طبخ  پیتزا در فرهای صندوقی پیتزا به این روش است که پیتزا در محفظه فر قرار می‌گیرد و بدون جابه‌جایی  پخت را شروع می‌کند و به اتمام می‌رساند. در این فر زمان پخت پیتزا بیشتر می‌باشد و اگر شما درآن‌واحد تعداد بیشتری پیتزا برای پخت نیاز داشته باشید، میتوانید تعداد واحدی در زمان مشخص به دستگاه بدهید.

 

نحوه استفاده از فر پیتزا به چه صورت است؟

قبل از استفاده از فر پیتزا شیر گاز را بازکنید و فر را به برق وصل کنید. حتماً تهویه فر را روشن کنید. بعد از خاموش کردن دستگاه یک ساعت بعد می‌توانید دستگاه را روشن کنید.

دما و زمان پخت پیتزا را تنظیم می‌کنیم تا در زمان معین پیتزا پخته شود. بعد از تمام شدن کار حتماً شیر گاز را ببندید.

 

چگونه یک فر پیتزا خوب انتخاب کنیم؟

در فست فود ها و رستوران‌ها از فر پیتزای گوناگونی استفاده می‌شود که با توجه به کاربرد آن‌ها در تجهیزات آشپزخانه صنعتی مصرف می‌شوند. بیشتر رستوران‌ها از فر ریلی و صندوقی استفاده می‌کنند. انتخاب یک فر پیتزای باکیفیت نقش مهمی در راه‌اندازی رستوران و فست فود دارد. باید به موارد گنجایش و دسترسی آن نیز توجه داشت.

امروزه مردم به دلیل کم بودن وقت و پختن سریع بیشتر به غذای فست فودی روی می‌آورند که محبوب‌ترین این نوع غذاها پیتزا می‌باشد.

 

برای پخت انواع پیتزا کدام فر پیتزا کاربرد دارد؟

فر پیتزا در مدل‌های مختلف وجود دارد، مانند: فر ریلی، صندوقی، گردان و آجری. پیتزاهایی که به روش ایتالیایی و آمریکایی پخت می‌شوند از فر ریلی استفاده می‌کنند. موارد استفاده این نوع فرها در فست فودهای کوچک، مدارس، بوفه‌ی ورزشگاه‌ها و یا برای پخت پیتزاهای مخصوص ایتالیایی می‌باشد. در پخت پیتزا به روش ایتالیایی از فر پیتزا گردان استفاده می‌شود. فر صندوقی برای انواع پیتزاها کاربرد دارد.

 

فر پیتزا آجری چیست ؟

طرح اولیه فر آجری از طبخ و پخت غذا از گذشته الهام گرفته است. فر پیتزا آجری از کف گنبدی تشکیل‌شده است که در مقابل دمای بالا مقاوم هستند. فر پیتزا آجری سوخت آن از چوب است که می‌توان از گاز و زغال هم استفاده کرد.

فر پیتزا از سه شیوه برای حرارت دادن استفاده می‌کند : رسانشی، جابجایی، انعکاسی

 

فر پیتزا شش بشقابه چیست؟

فر پیتزا شش بشقابه از نوع صندوقی است که گنجایش آن شش‌تایی است و در دو نوع یک طبقه و دوطبقه وجود دارد.

گنجایش فر پیتزا در یک طبقه به‌صورت شش‌تایی و نه‌تایی و دوازده‌تایی می‌باشد و برای دوطبقه آن به‌صورت دوازده‌تایی و هجده‌تایی و بیست‌وچهار تایی می‌باشد. این فر روی میز و پایه قرار می‌گیرد. کار کردن با آن به دلیل داشتن دستگیره چوبی آسان است.

 

چه نکاتی هنگام تمیز کردن فر پیتزا باید رعایت کنیم؟

ابتدا باید صبر کنیم تا فر سرد شود و بعد اقدام به تمیز کردن آن کنیم. برای تمیز کردن فر ریلی ابتدا باید بررسی کنیم که از برق کشیده شده باشد و سپس نوار نقاله را برداشته و از یک تمیزکننده استفاده کنید و روی فر ریلی اسپری کنید و بعد از اتمام کار اجزای فر را سر جای خود بگذارید. زمانی که فر پیتزا گرم است از مواد شوینده و آب ریختن بر روی فر حتماً خودداری کنید. برای تمیز کردن بدنه فر از دستمال می‌توانید استفاده کنید.

 

لگن بن ماری

 

معرفی محصول

یکی از مزایای ظروف بن ماری استیل حفظ طعم و رنگ موادغذایی است. استفاده از ظروف بن ماری استیل به عنوان یکی از ابزار آشپزخانه باعث می‌شود تا تغییری در رنگ و طعم ایجاد نشود.

 

استیل زنگ نمی‌زند، خرد نمی‌شود و تغییر شکل نمی‌دهد، پس برای تاپینگ سرد و گرم می‌توان ازلگن بن ماری استیل استفاده کرد. شستشوی لگن بن ماری استیل به مراتب راحت‌تر از سایر جنس‌های بن ماری است. این ظروف بهتر است با آب گرم شسته شود و به هیچ عنوان از سیم ظرفشویی برای شستشوی آن‌ها استفاده نشود.

خشک کردن لگن بن ماری پس از اتمام شستشو با یک دستمال نخی باعث می‌شود تا سطح بن ماری استیل براق و تمیزتر نشان داده شود. رعایت این نکات می‌تواند به عمر لگن بن ماری بیافزاید.ظروف بن ماری (Gastronorm pan) جهت نگهداری، آماده سازی، سرو و انبار مواد غذایی در آشپزخانه‌های صنعتی، رستوران‌ها، فست فودها، کافی شاپ‌ها، سالادبارها، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها، تالارها و … استفاده می‌شود.

لگن بن ماری در جنس‌های استیل، پلی کربنات و پلی پروپیلن و در عمق‌های ?.?، ??، ?? و?? سانتیمتر و در سایزهای ?/?، ?/?، ?/?، ?/?، ?/? و ?/ ? با تنوع رنگ سفید، مشکی، شفاف و نقره‌ای در سایت کیت لاین موجود است.به لگن بن ماری تاپینگ سرد و تاپینگ گرم نیز گفته می‌شود. در تاپینگ سرد موادغذایی مانند بستی، مواد روی پیتزا، مواد داخل ساندویچ و .. خنک و در تاپینگ گرم مانند سس، پنیر، شکلات، سلف سرویس و …، گرم می‌مانند.

بن ماری استیل، بن ماری پلی پروپیلن و بن ماری پلی کربنات هر سه قابلیت استفاده در تاپینگ سرد را دارند اما برای تاپینگ گرم فقط بن ماری استیل و بن ماری پلی کربنات را می‌توان استفاده کرد. (لازم به ذکر است منظور از تاپینگ گرم حرارت مستقیم نیست)

 

 

10 نکته برای حفظ ایمنی آشپزخانه های صنعتی

 

?. انتخاب صحیح لباس

لباس فرم کارکنان برای دو دلیل طراحی شده است، اولی مشخص نمودن سمت کارکنان و دومی تمیز نگه داشتن و راحتی کارمندان در هنگام ارائه سرویس به مشتریان میباشد، اگرچه در اغلب اوقات در اکثر آشپزخانه های صنعتی پوشیدن این لباس ها اجباری است. اما، کفش مناسب نادیده گرفته میشود و همین امر سبب بوجود آمدن جراحات متعدد برای پرسنل در آشپزخانه میشود.

 

?. زیر پایی های بدون لغزش

یکی دیگر از محصولات ایمنی ضروری که سبب جلوگیری از لغزش افراد در آشپزخانه می شود همین زیر پایی های ضد لغزش است. کف آشپزخانه در هنگام کار بسادگی چرب، خیس میشود و بصورت بالقوه کارکنانی که مدام و بسرعت در آشپزخانه در حال حرکت هستند در این کف خیس و چرب می لغزند.

زیر پایی های مقاوم در برابر لغزش برای کارکنانی که مدام و با سرعت حرکت می کنند اصطحکاک و کشش لازم را فراهم نموده و آنها بدون نگرانی از بروز حادثه ای به کار خود ادامه میدهند.

 

?. تهویه

آشپزخانه بدون داشتن تهویه مناسب فورا گرم، دودی و غیرقابل تحمل میشود. عدم وجود تهویه شرایط کاری نا امنی برای کارکنان آشپزخانه کسانی که باید بطور طولانی مدت در آنجا باشند و غذاهای متعددی را طبخ نمایند، ایجاد می کند و همچنین آنها را در خطر ابتلا به بیماریهای مرتبط با گرما قرار میدهد.

 

?. سیستم اطفای حریق

بهترین روش برای آشپزخانه آتش گرفته سیستم اطفای حریق میباشد. این سیستم ها به هر دو خط گاز و هود متصل می شود و در زمان آتش سوزی به سرعت منبع سوخت آتش را قطع خواهند نمود. به عنوان یک اقدام ثانویه، نازل هایی در هود های تهویه هوا نصب میشوند که از طریق آنها نیز اطفاء حریق را به محیط اسپری نماید.

 

?. آموزش ایمنی در آتش سوزی

همانطوری که در بالا اشاره گردید سیستم اطفاء حریق برای حفظ امنیت محیط کار ضروری است، به همان اندازه آموزش نحوه استفاده از این سیستم به کارکنان نیز دارای اهمیت میباشد، در کنار این موضوع همچنین آموزش تاکتیک های ایمنی عمومی در حین آتش سوزی به کارمندان نیز مهم میباشد. می توانید با آتش نشانی محل خود یک روز آموزشی را هماهنگ نماید، همین عمل شما یک روش موثر برای اطمینان از امنیت کارکنان آشپزخانه می باشد.

 

?. تمرینات آتش سوزی و تخلیه آشپزخانه

حفظ ایمنی در آتش باید در اولویت مهم ذهنی تمامی کارفرماهای رستوران باشد و آنرا کاملا جدی گرفت. بعلاوه، آموزش و کارکردن با محصولات ایمنی، تمرینات حفظ ایمنی در آتش سوزی بطور منظم بهتر است بخشی از برنامه ایمنی و سلامتی برای کارمندان تان باشد.

تمرینات منظم کارکنان را با رویه های کاهش انتشار آتش، بهترین مسیرها برای تخلیه محوطه خطر آشنا خواهند نمود. این آموزش ها و تمرینات همچنین آمادگی خوب کارکنان سبب کاهش صدمات بالقوه به آنها، مشتریان و همچنین ملک رستوران در مواقع خطر و آتش سوزی خواهد شد.

 

?. تجهیزات محافظتی

وسایل یا تجهیزات آشپزخانه صنعتی، مانند کاترها، انواع رنده ها، مخلوط کن ها، لوازم ضروری هر آشپزخانه صنعتی می باشد. در حالیکه این وسایل کاربردی آماده سازی غذا را برای کارکنان ساده تر می نماید، اما اگر آنها به درستی کار نکنند، کارکنان را در خطر جراحات و زخمی شدن قرار می دهند. برای جلوگیری از هرگونه خطر بریدگی و پارگی هایی که ممکن است پرسنل را تهدید کند بهتر است برای تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید تجهیزات محافظتی تهیه نماید. این وسایل از لغزش و افتادن ناگهانی دست یا انگشت ها در دستگاه هایی که در حال کار هستند ممانعت می کند.

 

?. علامت گذاری

برخی اوقات، لغزندگی و افتادن در آشپزخانه یکی از خطرات ناگفته در آشپزخانه های صنعتی است، مانند زمانیکه کف دچار صدمه شده است یا سطوحی که به تازگی تمیز شده اند، که زمینه افتادن یا لغزش افراد را بالا می برند.. در اکثر زمانهایی که آشپزخانه شلوغ است و رفت و آمد کارکنان در آن بسیار و سریع میباشد، بهتر است از علامت گذاری های مناسب برای جلوگیری از بروز حادثه استفاده نمود و همین کار کوچک می تواند آشپزخانه را به محیطی امن برای کارکنان تبدیل نماید.

 

?. آموزش بهداشت و ایمنی شغلی

آموزش بهداشت و ایمنی شغلی برای همه کارکنان در همه صنایع از اهمیت خاصی برخوردار است، خطراتی خاصی وجود دارند که باید به کارکنان خود آنها را آموزش دهید تا از حفظ ایمنی محیط آشپزخانه مطمئن شوید. یکی بهترین روش ها این است که روز خاصی را برای آموزش های بهداشت و ایمنی محیط کار در نظر بگیرید. در این آموزشها سعی کنید به موضوعات مهمی نظیر تکنیک های بلند نمودن بار، نحوه ذخیره مناسب و درست غذا، چگونگی اجتناب از استرس در زخمی شدنهای تکراری، یا نحوه دور نمودن خطرات بالقوه در آشپزخانه و موارد دیگر اشاره نماید.

 

??. استفاده صحیح از تکنیک های پاکسازی

بهداشت ضعیف در آشپزخانه نه تنها برای مشتریان خطرناک می باشد، بلکه برای کارکنانی که در آشپزخانه مشغول به کار هستند خطرناک است. بیماریهای ناشی از غذا یکی از اصلی ترین دلایلی است که کارکنان را تهدید و نیاز به استراحت و از دست رفتن روزهای کاری بسیاری میشود. برای ایمن نگهداشتن پرسنل، به آنها نحوه استفاده مناسب از تکنیک های پاکسازی با محصولات درست بهداشتی را آموزش بدهید. همین آموزش ساده می تواند به شما اطمینان دهد که آنها دارای محیط کاری تمیز و بهداشتی هستند و ریسک انتشار بیماریهای مرتبط با غذا را به مشتریان تان نیز کاهش میدهد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی

یادگیری لغات 1100 با روش کدینگ و تصویرسازی

کتاب 1100 واژه

کتاب لغات 1100، کتابی از لغاتی که باید بدانید

کتاب لغات 1100 بنا به نظر مولفان کتاب، کتابی است برای آموزش لغات ضروری در زبان انگلیسی برای فهم هر چه بیشتر این زبان و استفاده کاربردی از آن. پیداست که لغات انتخابی کتاب به زودی میان کسانی که قصد شرکت در آزمون های زبان را داشتند محبوب شد چرا که این لغات بر اساس فرمول بیشترین لغات به کار رفته در متون و گزارش های انگلیسی انتخاب شده اند. و یکی از اهداف آزمون های زبان برای کاربران عمومی و آکادمیک سنجش قابلیت آن ها در به کار بردن زبان انگلیسی رایج است.

امروزه که زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی پذیرفته شده است، هر چه بیشتر نیاز است تا آن را به خوبی یاد بگیریم. تنها استفاده از زبان انگلیسی به شکل روزمره و محاوره ای کافی نیست. این زبان مخصوصا برای دانشجویان به یک ابزار کار ضروری تبدیل شده است و آن ها باید با حداقل لغات کاربردی در متون آشنایی داشته باشند. کتاب لغات 1100 به عنوان یکی از کتب پرفروش سایت آمازون انتخاب شده است و همین نشان می دهد که زبان آموزان در سراسر جهان این کتاب را با نیازهای واقعی خود هماهنگ دیده اند.

 

کتاب لغات 1100، مجموعه ای است از لغاتی که باید بدانید

کتاب از 46 درس هفته تشکیل شده است. هر درس که بایستی در یک هفته یاد گرفته شود شامل لغاتی است که برای 5 روز هفته طراحی شده است. امتیاز این کتاب در این است که لغات را در کنار هم در یک متن به کار برده است و این متن که ته مایه ای از طنز دارد، یادگیری معنا و مفهوم را آسان تر می کند. اما تنها اتکا به دیکشنری و کتاب برای بسیاری از زبان آموزان کافی نیست. مخصوص زبان آموزانی که با مضیقه زمانی روبرو هستند و بایستی کتب لغات زیادی را برای زمان خاصی مطالعه کنند و به خاطر بسپارند.

ضرورت استفاده از لغات 1100

کتاب لغات 1100 به صورت کامل در سایت ما قرار داده شده است. این کتاب بنا به ضرورت زبان آموزان به شکل رایگان در اختیار شماست. برای دانلود رایگان کتاب کدینگ 1100 به این لینک مراجعه کنید. اگر شما می خواهید که یادگیری موثرتری داشته باشید بهتر است تا لیست لغات 1100 با معنی را داشته باشید. به این صورت می توانید در ابتدای هر درس به راحتی به لیست لغات خود مراجعه کنید و لغاتی را که در آن درس آمده است با معنی آن پیدا کنید. دانلود لیست لغات 1100 با معنی نیز در سایت وجود دارد. هدف این است که زبان آموزان بتوانند به سرعت لغات را یاد گرفته و هر جایی که نیاز بود به آن مراجعه کنند. معنی لغات 1100 نیز برای آن دسته از عزیزانی که می خواهند علاوه بر معانی انگلیسی موجود در دیکشنری و کتاب، از معانی فاری هم بهره ببرند در دسترس است.

 

نمونه ای از درس هفته کتاب

در کنار استفاده از لغات 1100 در متون و به شکل نوشتاری لازم است که تلفظ صحیح این کلمات را هم بلد باشید. در ابتدای کتاب راهنمای کاملی از شیوه تلفظ کلمات آورده شده است ولی بعضی کلمات به علت پیچیدگی ساختاری ممکن است برای زبان آموز مشکل ایجاد کنند. شما می توانید تلفظ لغات 1100 به شکل صحیح را از سایت بگیرید. تلفظ لغت به شما کمک می کند که در آزمون های شنیداری و مصاحبه های خود نیز این لغات را به صورت صحیح آن استفاده کنید. فایل صوتی لغات 1100 که در سایت قرار دارد، می تواند به همراه کتاب خیال شما را بابت یادگیری صحیح و بدون اشکال لغات 1100 راحت کند.

یادگیری لغات 1100 با روش کدینگ و تصویرسازی

روش های یادگیری غیر مستقیم در روانشناسی آموزشی مورد تایید و استفاده اند. این روش ها که به سرعت فراگیر شدند، علاوه بر آشنایی مولف به زبان مادری و زبان مقصد، احتیاج به خلاقیت هم دارند. ما با تهیه مجموعه کاملی از کدبندی لغات 1100، دغدغه یادگیری این لغات را برایتان از بین برده ایم. در این مجموعه ما هم به شیوه نویسندگان کتاب، که طنز را چاشنی آموزش خود کرده اند، برای یادگیری بهتر از طنز استفاده کرده ایم. با تصویر سازی ذهنی لغات 1100، از قابلیت ذهن انسان در یافتن ارتباط میان موقعیت های گوناگون برای ایجاد ارتباط میان معنی لغت و جمله یا تصویر ارائه شده بهره برده ایم.

 

با روش کدینگ 1100، لغات در ذهن شما مرتب و دسته بندی می شود.

استفاده از تصاویر جذاب و پویا، جملاتی مرتبط و قابل فهم و از نظر دستوری بدون اشکال در کنار مثال های کتاب که داستانی را نقل می کند، یادگیری لغات 1100 را آسان تر و سریع تر می کند. برای آنکه نتایج بهتری از یادگیری تان بگیرید، حتما تمرینات کتاب را انجام دهید و سعی کنید که خودتان هم متونی را با این لغات بنویسید. به یاد داشته باشید که قدم اول در یادگیری با هر شیوه ای تمرین و ممارست است. تنها به خاطر سپردن معانی نمی تواند معجزه کند، شما باید یاد بگیرید که از این لغات استفاده کنید. با استفاده چندباره از لغات 1100 در مکالمه و رایتینگ به زودی آن ها ملکه ذهن شما می گردد.

خرید مجموعه کدینگ 1100

برای خرید کدینگ لغات 1100 می توانید به سایت مراجعه کنید. کدینگ 1100 با pdf در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد. برای آنکه پیش از خرید خود از نحوه کارکرد کدینگ 1100 مطمئن شوید می توانید نمونه هایی را که برای آشنایی بیشتر در سایت قرار داده شده اند ببینید. برای تهیه این مجموعه سعی شده است از نزدیک ترین معانی به ذهن استفاده شود و از مواردی که تنها شباهات تلفظی دارند پرهیز شده است. چرا که یادگیری به شکل شبیه سازی متضمن داشتن بهترین نوع ارتباطات ذهنی است.

کتاب 1100 واژه همراه ترجمه فارسی برای کسانی که تصمیم دارند لغات 1100 را به شکل اصولی یاد بگیرند، در دسترس است. داشتن 1100 واژه ضروری با ترجمه فارسی آن ها برای فارسی زبانانی که می خواهند معانی دقیق کلمات را در جمله ها دریابند، کمک بزرگی است. دانستن معانی فارسی همچنین می تواند در کاربرد لغات در مصاحبه و نوشتار نیز کمک کند، چرا که بسیاری از زبان آموزان لاجرم ابتدا به فارسی فکر می کنند و سپس آن را به انگلیسی بر می گردانند. هر چند توصیه من این است که وقتی لغات 1100 را یاد گرفتید، حتما مثال های انگلیسی را از آن ها را به خاطر بسپرید و سعی کنید که با مراجعه به این مثال ها مفهوم کلمه را دریابید. به این شکل هم یادگیری شما عمیق تر خواهد بود و هم در شرایط مختلف به راحتی می توانید از دایره واژگانی خود به نحو احسن استفاده کنید.

 

 

کتاب لغات 1100 از محبوب ترین کتب آموزش لغات انگلیسی در سراسر جهان است.

فروش ماشین ظرفشویی ال جی و بوش

فروشگاه دی واش بزرگترین مرجع آنلاین فروش ماشین ظرفشویی در ایران میباشد.

شما میتوانید تنها با چند کلیک کالای خود را با کم ترین تعرفه ممکن خریداری نمایید و ان را درب منزل خود تحویل بگیرید...

ظرفشویی وسیله ای بسیار کار آمد میباشد و با صدای کمی که ایجاد میکند مزاحمتی در طول مهمانی های شما و در طول عملیات شستشو برای شما ایجاد نخواهد کرد.از دیگر مزایای دستگاه این است که به هنگام شست شوی ظروف نیاز به آب بسیار کمی دارد و همین امر باعث میشود که در مصرف آب صرفه جویی شود و آب هدر نرود.

واققعیت این است که این دستگاه برای هر خانواده ای بسیار مفید می باشد...

در این مقاله به معرفی دو برند معروف بازار می پردازیم :

ماشین ظرفشویی بوش به 8 برنامه شستشو مجهز می باشد که شامل شستشوی قوی با دمای 70 درجه  میباشد، که در جهت کاهش مصرف انرژی و آب طراحی شده است و شستشو در این دستگاه سریع انجام میگیرد

این دستگاه دارای سیستم EmotionLight میباشد که هنگام بارگیری و تخلیه آن دو چراغ پر نور و قوی LED روشن میشود که به شما نشان میدهد که ظروف به چه صورت شست و شو شده اند.

 

ظرفشویی مدل ADP500WH 

یکی دیگر از سیستم های هوشمند این ماشین ظرفشویی سیستم محافظ ظروف شیشه ای میباشد که به شما اجازه میدهد لیوان هایی که بزرگ یا بطری های شیشه ای و حتی گلدان را در سبد پایین دستگاه جای دهید. همچنین این دستگاه با بهره از سیستم AquaStop شما در برابر آسیب های احتمالی محافظت میکند به طوری که هرگاه در سیستم توسط سنسور های دستگاه نشتی آب دیده شد این سیستم ، ورودی آب به دستگاه را قطع نموده و مانع نشت آب میشود

نوعی از این دستگاه  با بدنه سفید رنگ استیل ضد زنگ همراه با انبوهی از برنامه های شستشوی مختلف در بازار جهانی تولید و روانه بازار شده است . نمایشگر LED باریک مشکلی رنگی که در قسمت بالایی این دستگاه ها قرار گرفته است تمامی اطلاعات شستشو و وضعیت را نشان داده و کاربر با یک نگاه متوجه کلیات می‌شود . این شرکت  با بکار گیری برنامه های شستشوی متفاوت در این دستگاه توانسته این امکان رو به کاربران خود بدهد تا بتوانند هر نوع ظروفی فرقی نمیکند چینی ، کریستالی و . . . را داخل دستگاه قرار داده و با فعال کردن برنامه های شستشوی مختلف ظروف را به بهترین روش ممکن مورد شستشو قرار دهد ، به همین خاطر فروش ظرفشویی ال جی در اوایل مقدار قابل توجهی بوده و کاربران زیادی را مجذوب خود کرد . ظرفشویی های این برند در دورنگ سفید و نقره‌ای تولید و روانه بازار شده است که همانند سایر محصولات جدید مجهز به موتور دایرکت درایور اینورتر بوده که باعث شده میزان مصرف انرژی را بصورت کاملا بهینه در بیاورد و شدت پاشش آب را باتوجه به نوع برنامه انتخابی تنظیم کرده می‌کند . این موتور چرخش و فشار آب را بصورت هوشمندانه‌ای کنترل کند تا این ماشین ظرفشویی ال جی به بهترین شکل ممکن ظروف را مورد شستشو قرار دهد .شرکت ال جی با بکار گیری فناوری های جدید و نوین خود توانسته صدای خروجی دستگاه را به کم ترین میزان ممکن برساند و به همین خاطر باعث شده خرید ماشین ظرفشویی این مدل به شدت فراگیر شود چراکه کاربر می‌تواند هرموقع که خواست دستگاه را روشن کند و بدون هیچ مزاحمتی به مابقی کارهای خود برسد . دستگاه DC32 با ظرفیت 14 نفره خود می‌تواند تمامی ظروف های یک خانواده پرجمعیت را که مهمانی های زیادی در خانه آنها برگزار می‌‌شود را ساپورت کرده و به بهترین شکل ممکن آنها را مورد شستشو قرار دهد ، همچنین برای اینکه این کاربر بتواند از ماشین ظرفشویی 14 نفره خود به بهترین شکل ممکن استفاده کند ، سبد های قابل تنظیم ارتفاع را می‌تواند به طور اختصاصی تنظیم کرده کند تا هرنوع ظرفی با هر ابعادی را داخل دستگاه جای دهد .

جهت تهیه این محصولات در برندهای مختلف , رنگ بندی ها و ظرفیت های گوناگون با ما در ارتباط باشید....

لازم به ذکر است ما جهت اثبات حسن نیت خود در ابتدای سفارش از شما مبلغی دریافت نمی کنیم و تمامی مبلغ سفارش پس از تحویل کالا درب منزل از شما دریافت میگردد.

تمامی محصولات ما دارای گارانتی ویژه تضمین کیفیت می باشند...

 

 

اخطار : مراقب سودجویان بازار باشید تا جنس تقلبی را جای جنس اصلی به شما عزیزان ندهند...