معرفی فیلم آمادئوس

معرفی فیلم آمادئوس

bi5s_k1.jpg

آمادئوس (به انگلیسی: Amadeus) فیلمی به کارگردانی میلوش فورمن، محصول سال ???? است. این فیلم بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام از پیتر شِیفِر ساخته شده‌ است و کمابیش به زندگی دو موسیقی‌دان ساکن وین اتریش، ولفگانگ آمادئوس موتسارت و آنتونیو سالیِری، در نیمه‌ی دوم سده‌ی هجدهم می‌پردازد. آمادئوس درمجموع نامزد دریافت ?? جایزه شد و توانست ?? جایزه را به‌دست آورَد. این جوایز شامل ? جایزه‌ی اسکار، ? جایزه‌ی بفتا، ? جایزه‌‌ گلدن .گلوب، و یک جایزه‌ی دی‌جی‌اِی است

داستان

داستان این فیلم درباره‌ی بخش‌هایی از زندگی و همچنین چگونگی مرگ ولفگانگ آمادئوس موتسارت است. محتوای این فیلم آمیخته به اغراق است و سندیتِ تاریخی ندارد. فیلم با یک قطعه‌ی کوتاه موسیقی و نمایی از یک کالسکه، تصاویری از برف و یخ، و کوچه‌های پیچ‌درپیچ آغاز می‌شود. ناگهان فریادهای کوتاهِ «موتسارتِ موتسارت» آنتونیو سالیِری (اف. موری آبراهام) به گوش می‌رسد.

سالیری، درحالی‌که فریاد می‌زند و اعتراف می‌کند که ولفگانگ آمادئوس موتسارت (تام هولس) را کشته، خونین و مالین، توسط خدمه‌اش پیدا می‌شود. سالیری خودکشی کرده‌ است و توسط خدمه‌اش به یک بیمارستان، که در واقع یک آسایشگاه روانیِ وحشتناک است، برده می‌شود. در صحنه? بعد، کشیشی به آسایشگاه روانی وارد می‌شود و نزدِ سالیری می‌رود. ابتدا سالیری قصدِ پذیرفتنِ کشیش را ندارد، اما لحظاتی بعد نظرش عوض می‌شود.

سالیری قطعاتی از آهنگ‌هایی را که در دوران جوانی و شهرت خود ساخته، برای کشیش می‌نوازد؛ اما کشیش هیچ‌کدام از آن‌ها را نمی‌شناسد. آنگاه سالیری قطعه‌ای از موتسارت می‌نوازد و کشیش فوراً آن را می‌شناسد و ادامه‌ی آن را زمزمه می‌کند. از اینجا فیلم وارد مرحله‌ی دیگری می‌شود. کشیش از سالیری می‌خواهد که اعتراف کند، و سالیری با مرور دوران کودکی خود شروع می‌کند و آن دوران را با دوران کودکی موتسارت مقایسه می‌کند. در همین حال، صحنه‌هایی از کودکی هردو نمایش داده می‌شود:

موتسارت سرگرم نواختن موسیقی است و، در جایی دیگر، سالیری در حال بازی کردن با بچه‌های هم‌سن‌وسال خود. روزی سالیری در ایام کودکی دعا می‌کند و از خدا می‌خواهد که آهنگساز و نوازنده‌ای بزرگ شود. دیری نمی‌گذرد که پدر سالیری در هنگام غذا خوردن می‌میرد، و بدین ترتیب مشکل اصلی آرزوی سالیری برای آهنگساز شدن برطرف می‌شود و او به شهر وین، که آن زمان مرکز موسیقی جهان به‌شمار می‌رفت، می‌رود و تبدیل به آهنگسازی معروف می‌شود. از اینجا فیلم مجدداً به زمان گذشته برمی‌گردد، اما این بار به دورانی که سالیری تقریباً مردی چهل‌ساله است و تبدیل به آهنگسازی بزرگ و نامدار در سراسر اروپا شده‌ است.

فیلم به شبی رجوع می‌کند که قرار است موتسارت به وین بیاید و در یک میهمانی قطعاتی از او نواخته شود. سالیری مشتاقانه در آن شب خود را به میهمانی رسانده تا موتسارت معروف را ملاقات کند. او در سالن‌های مختلف به دنبال موتسارت است، اما او را پیدا نمی‌کند. ناگهان، به‌شکلی غیرمنتظره، در سالن غذاخوری -که خالی است- با موتسارت مواجه می‌شود، آن‌هم در هنگامی که موتسارت مشغول عشق‌بازی و سربه‌سر گذاشتن نامزد خود، کنستانتسه (الیزابت بِریج)، است.

در همین هنگام قطعه‌ای از موتسارت پخش می‌شود و ناگهان او از جا بلند می‌شود و سریعاً خود را به سالن اصلی می‌رسانَد. اینجاست که سالیری متوجه می‌شود آن مرد سبک‌سر و بی‌ادبی که مشغول عشق‌بازی بود، کسی نیست جز موتسارت! سالیری از کشف این حقیقت بسیار بهت‌زده می‌شود، چون او انتظار شخصیتی دیگر را داشته‌ است. موتسارت قطعه موسیقی خود را در جلو اسقف اعظم اجرا می‌کند و قرار می‌شود که در وین بماند. موسیقی او بی‌نظیر است و همگان را مجذوب می‌کند، و بیشتر از همه، سالیری را که از همان هنگام حس حسادت او به موتسارت تحریک شده بود…

#داستان_یک_اثر

ویژگی های لوازم جنسیس استوک

خودرو هیوندا جنسیس بدون شک از جمله زیباترین و با قدرت ترین اتوموبیل های مدرن به حساب می آید. این خودرو با داشتن یک موتور قدرتمند و داشتن شتاب بالا به یکی از شناخته شده ترین خودرو های جهان تبدیل شده است. در ایران نیز این نوع اتوموبیل به یک خودرو رایج و محبوب تبدیل شده است که می توان گفت با موجود بودن لوازم جنسیس استوک و نو در بازار محبوبیت این خودرو بیشتر هم شده است.

بررسی لوازم جنسیس استوک

 لوازم جنسیس استوک مانند بسیاری از محصولات دیگر دارای درجه بندی می باشند. این درجه بندی شامل محصولات بی کیفیت تا در حد نو و همینطور آکبند می شوند.

 لوازم یدک و قطعات نو خودرو جنسیس هم در بازار پیدا می شوند و افراد می توانند آن ها را از مراکز معتبر در سراسر کشور خریداری نمایند اما با وجود دلایل اقتصادی خرید لوازم نو برای خودرو به صرفه نیست و خریداران بیشتر به لوازم خودرو استوک رو می آورند.

 لوازم جنسیس استوک هم که در بازار خرید و فروش می شوند از کیفیت خوبی برخوردار هستند و باید اشاره کرد، بیشتر کسانی که از لوازم جنسیس استوک استفاده می کنند بسیار راضی هستند.

 ممکن است افراد لوازم جنسیس استوک را تهیه کرده و بعد از خرید متوجه شوند قطعه مورد نظر دارای ایراداتی است، به همین دلیل بهتر است قبل از خرید با چند کارشناس تماس گرفته یا به صورت حضوری به این افراد و مراکز فروش مراجعه کنید تا در خرید خود مشکلی نداشته باشید.

 کمک گرفتن از کارشناسانی که در این حوزه فعالیت می تواند بسیار به نفع خریدار تمام شود، چرا که هم فرد اطلاعات خوبی را درباره لوازم جنسیس استوک کسب می کند و هم می تواند خرید آسان و بی دردسری را داشته باشد.

کیفیت لوازم جنسیس استوک

 کیفیت از مهم ترین موضوعاتی است که در بازار لوازم جنسیس استوک مورد توجه خریداران می باشد، البته نه تنها در این بازار بلکه در بسیاری از بازار ها به همین صورت می باشد.

 در رابطه با کیفیت لوازم جنسیس استوک نیز باید گفت توانایی و کیفیت قطعات استوک این خودرو کم از لوازم نو ندارند البته لطفا توجه کنید، کیفیت قطعات استوک به مراکز یا فروشگاهی که از آن خریداری می نمایید نیز بستگی دارد.

qhw_x10.jpg

لوازم استوک خودرو جنسیس

 در واقع خریداران باید بیشتر توجه خود را بر روی یک مرکز معتبر فروش لوازم جنسیس استوک بگذارند و از آن طریق برای خرید یا فروش اقدام کنند حتی اگر قطعه مورد نظر شما در فروشگاه موجود نبود با تماس یا مراجعه به آنجا از کارشناسان بخواهید تا به شما کمک کنند.

 دلیل این کار آگاهی و داشتن اطلاعات بالا کارشناسان در رابطه با قطعات اصل و قطعات تقلبی و بی کیفیت لوازم جنسیس استوک می باشد، چرا که این افراد به راحتی می توانند تفاوت لوازم اصل و تقلبی را متوجه شوند به همین دلیل گزینه بهتری نسبت به جستجو شخص خریدار می باشند.

 نکته دیگری که باید توجه داشته باشید این است که برای خرید لوازم جنسیس استوک بهتر است از قطعات دست دوم با کیفیت و ترجیحا کره ای استفاده نمایید چرا که عملکرد بهتری را نسبت به دیگر قطعات از خود نشان می دهند و عمر مفید خودرو را بالا می برند.

قیمت لوازم استوک خودرو جنسیس

 دومین عنصر مهمی که مورد توجه خریدار می باشد قیمت قطعات و لوازم جنسیس استوک است. خودرو جنسیس یک اتوموبیل گران قیمت و زیبا است که به طور معمول چنین خودروی گران قیمتی لوازم و قطعات گران قیمتی نیز دارد.

 خرید قطعات نو این خودرو برای افراد متقاضی بسیار پر هزینه خواهد بود و البته هزینه ای که پرداخت می شود به هیچ عنوان هزینه اصلی خود محصول نخواهد بود، به همین دلیل و با توجه به این مسئله بسیاری از افراد تمایل به خرید لوازم جنسیس استوک دارند تا قطعات نو خودرو.

 

لوازم استوک خودرو جنسیس

 می توان گفت در بازار لوازم جنسیس استوک، قیمت از ثبات بالایی برخوردار نیست البته این موضوع هم بستگی به درجه کیفیت قطعات استوک و هم اینکه مراکز فروش معتبر باشند یا خیر دارد.

 اگر فروشگاهی که از آن خرید می کنید معتبر نباشد آن ها می توانند لوازم و قطعات خراب را با قیمت بالا به شما بفروشند، اما اگر مرکز خرید دارای نام و نشان معتبری است فرد یا افراد خریدی امن و راحتی را تجربه خواهند کرد.

کارایی لوازم استوک

 جدا از مباحث قیمت و کیفیت لوازم جنسیس استوک، کارایی آن ها از دیگر مسائلی است که مورد توجه خریداران قرار می گیرد. مواردی وجود دارند که در آن ها قطعه یا قطعات مورد نظر با کیفیت دلخواه پیدا نمی شوند و یا اینکه پیدا می شوند ولی کیفیت ضعیفی دارند.

 در اینجا صاحب خودرو مجبور است از قطعات با کیفیت پایین استفاده کند، اما افراد در این مرحله به کارایی لوازم استوک نسبت به هزینه یا کیفیت آن بیشتر می اندیشند.

 

لوازم استوک خودرو جنسیس

 برای اینکه بتوانید لوازم جنسیس استوک از نظر کارایی و کیفیت بررسی کنید چند راه حل برای آن وجود دارد یک اینکه در عمل آن را مورد استفاده قرار بدهید، یا راه آسانتر این است بارکد محصول را در اینترنت جستجو کنید.

 همچنین کیفیت رنگ و یا زدگی محصول نشانه های خوبی هستند که با آن محصول را درجه بندی می کنند. این دو از مواردی هستند که هر شخصی با اطلاعات کم می تواند با یک نگاه متوجه شود که آیا محصول دارای کارایی یا کیفیت مناسب است و یا اینکه اینطور نیست.

 استفاده از لوازم جنسیس استوک که دارای کیفیت استانداردی هستند باعث می شود تا میزان آلایندگی خودرو کاهش قابل توجه ای داشته باشد و همینطور طول عمر مفید خودرو به مقدار بسیار زیادی افزایش پیدا می کند.

 چرا که اگر قطعه یا قطعات مشکل داشته باشد راننده به سرعت متوجه آن می شود و کار عاقلانه این است که جلوی خرابی گرفته شود تا از ایجاد مشکلات بزرگتر جلوگیری به عمل آید.

 شما همچنین می توانید برای خرید یا داشتن اطلاعات از لوازم استوک سوناتا بر روی لوازم استوک سوناتا YF کلیک کرده و از آخرین اخبار و جدید ترین محصولات این خودرو دیدن فرمایید.

معرفی انواع لوله پلیکا و اتصالات آن

معرفی انواع لوله پلیکا و اتصالات آن


 

امروزه نقش لوله ها و اتصالات در صنعت ساختمانی،بسیار حائز اهمیت است.لوله ها از نظر اتصالات ، جنس و کاربرد به چند دسته تقسیم میشوند.دراین مقاله در ابتدا به انواع لوله ها خواهیم پرداخت سپس به بررسی لوله پلیکا ،انواع اتصالاتش و معرفی آن می پردازیم.

 

لوله هایی با جنس گالوانیزه

 

لوله های آهنی و فولادی از دو نوع مهم گالوانیزه ،به حساب می آیند که لوله های فولادی وزن کمتری نسبت به لوله های آهنی دارند.لوله های فولادی برای تهویه گزینه ی مطلوبی به شمار می آیند و بسیار کارایی دارد هرچند برای امور دیگر فاضلابی نیز کارایی دارد.

 

لوله های چدنی

 

برای لوله کشی ها بسیار استفاده می شود و دارای مقاومت قابل توجهی می باشد.

 

لوله های پلاستیکی

mxow_image2.jpg 

به چند نوع تقسیم می گردند

 

لوله های PE – پلی اتیلن

لوله های PVC – پی وی سی

لوله های PP – پلی پروپیلن

در سیستم آبرسانی سرد و گرم به علت داشتن آستانه مقاومتی بسیار پرکاربرد می باشند و اتصال این نوع لوله ها توسط جوش حرارتی صورت می پذیرد  و در رنگ سفید در بازار عرضه  و ارائه می شود .

 

لوله های ABS

 

لوله های CPVC

 

لوله های PB

 

لوله های پلی اتیلن

دارای مقاومت بالاتری نسبت به دیگر لوله ها می باشند و ضخیم بودن پلی اتیلن نیز از دیگر تمایزات این نوع لوله به حساب  می آید.

 

لوله های دوسر تخت

 

تعریفی از لوله پلیکا (pvc) 

 

به اسم یو پی وی سی معروف می باشد که به علت پیشتازان تولید کننده این فرآیند به پلیکا معروف شد.با رنگ طوسی رنگ در میان مردم بسیار کاربردی محسوب می شود و خیلی از افراد بر این تصور هستند که پلیکا جنس این نوع لوله  به حساب می آید در حالی که نام برند معروف این نوع لوله می باشد.مقاومت بالا و عدم خراب شدن در زمان طولانی باعث پرطرفدار تر شدن این نوع لوله شده است. صنعت آب و فاضلاب بسیار با لوله های پلیکا مرتبط و وابسته می باشد و به تنهایی باعث موفقیت این امرشده است.

 

برای خرید انواع لوله پلیکا و اتصالات آن و لوله و اتصالات فاضلاب ، می توانید انواع سایت ها را بصورت آنلاین جستجو کرده و با دیدن و مقایسه قیمت ها محصول خود را خریداری بکنید ، در اینجا ما وبسایت چلونگر که کالای  تخصصی ساختمانی است  را به شما معرفی می کنیم که با مراجعه به آن می توانید خرید خوب و مناسبی داشته باشید.

نکات مهم درباره فروشگاه های اینترنتی

انواع خدمات فروشگاه اینترنتی

 

خدماتی که در فروشگاه های اینترنتی به مشتری عرضه می شود می تواند فیزیکی باشد که شامل موبایل، کتاب، لوازم برقی و … است و یا این خدمات می تواند مجازی باشد که شامل نرم افزار، موسیقی، فیلم و … است. در دسترس بودن خدمات فروشگاه اینترنتی از مزایای آن است که هم برای فروشنده و هم برای مشتری سودمند خواهد بود. در دنیای امروزی اکثر کارها به شیوه اینترنتی صورت می گیرد از این رو بسیاری از کسب و کارها برای افزایش درآمدهای خود به این روش روی آورده اند.

 

نکات مهم درباره فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه آنلاین یا فروشگاه اینترنتی چیست ؟ همان فروشگاه است با این ... 

طراحی مناسب وب سایت جهت فروشگاه اینترنتی از نکات کلیدی است که باید به آن توجه داشت زیرا هر چه طراحی مناسب تر باشد و استفاده از آن سهولت بیشتری داشته باشد مشتری های وفادارتری خواهید داشت که به راحتی به کالاها و مشخصات محصولات و خدمات دسترسی دارند. گروه طراحی سایت اینتن طراحی سایت را با تیم مهندسی حرفه ای خود با قیمتی مناسب برای تان انجام خواهد داد. یک فروشگاه اینترنتی معتبر باید نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد. این نماد در واقع یک گواهینامه دیجیتال است که وزارت صنعت و معدن جمهوری اسلامی آن را صادر می کند. امکان پرداخت در محل از دیگر نشانه های یک وب سایت فروشگاهی معتبر است زیرا نشان می دهد که مدارک صاحب فروشگاه به پست ارائه داده شده است. همچنین یک فروشگاه اینترنتی باید روش های تماس برای خود در نظر بگیرد تا مشتری قادر به برقراری ارتباط باشد. ارائه تصویرهای مناسب و توضیحاتی که کامل باشد در جذب مشتری موفق تر عمل می کند. در صورتی که بتوان به سوالات مشتری پاسخ داد می توان درصد خرید را افزایش داد و فروش بهتری داشت.

 

روش های خرید از فروشگاه های اینترنتی

 

برای خرید از این فروشگاه از دو روش می توانید استفاده کنید. روش اول پرداخت در محل است یعنی زمانی که مشتری کالا را تحویل می گیرد هزینه را پرداخت می کند و بدین ترتیب احتمال کلاهبرداری نیز کم می شود. پرداخت آنلاین روش دیگری است که در این مورد باید برای دریافت کالا در ابتدا فاکتور خود را پرداخت کنید تا محصول مورد نظر بعد از پرداخت آنلاین به آدرس پستی تان ارسال شود. معمولا سایت های معتبر هر دو روش خرید را در اختیار مشتری قرار می دهند تا خود در این مورد تصمیم گیری کنند.

مزایای فروشگاه های آنلاین  اینترنتی

 

فروشگاه های اینترنتی برای خریدار و مشتری مزایایی دارند که شرح خواهیم داد. در رابطه با خریدار می توان گفت که این گونه لازم به مراجعه حضوری به فروشگاه نخواهد بود و بدون نیاز به حمل کالای مورد نظر، آن را درب منزل تحویل می گیرند. با این روش به توضیحات جامعی از کالای مورد نظر در هر ساعتی از شبانه روز دسترسی خواهید داشت و سفارش خود را تنها در چند دقیقه می توانید ثبت کنید. این گونه قادر به مقایسه کالای مورد نظرتان در فروشگاه های انلاین  اینترنتی بسیاری خواهید بود تا بهترین را انتخاب کنید. کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا، کاهش آلودگی صوتی و … از جمله مزایای خرید اینترنتی می باشد. در رابطه با فروشنده نیز محصولات و خدمات آن ها بدون محدودیت های زمانی و مکانی به فروش می رسد و هزاران نفر در طول شبانه روز از فروشگاه انلاین دیدن خواهند کرد و به حضور فیزیکی مشتری نیازی نخواهد بود. با این روش مشتری از هر نقطه ای قادر به مشاهده محصولات تان خواهد بود و هزینه ها نیز در مقایسه با راه اندازی فروشگاه فیزیکی کمتر خواهد بود. برای قدرت دادن به کسب و کار خود از تغییرات و تحولات جامعه نمی توانید دوری کنید و با فروش آنلاین جایگاه بهتری در کسب و کار خود پیدا خواهید کرد.

چگونه برای استارتاپ خود بهترین فضای کار اشتراکی را پیدا کنیم؟

چگونه برای استارتاپ خود بهترین فضای کار اشتراکی را پیدا کنیم؟

وبلاگ مقالات چگونه برای استارتاپ خود بهترین فضای کار اشتراکی را پیدا کنیم؟

بهترین فضای کار اشتراکی

 

چگونه برای استارتاپ خود بهترین فضای کار اشتراکی را پیدا کنیم؟ این دغدغه برای بسیاری از مدیران وجود دارد که با دانستن چندین نکته و معیار برطرف می‌شود.

اگر در فکر انتخاب یک فضای کار اشتراکی به عنوان محل کار خود هستید، باید از یافتن یک فضای مناسب و متناسب با کسب و کار خود اطمینان حاصل کنید.

در این جا چک لیستی ارائه می‌شود که به شما کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری بهترین فضای کار اشتراکی را برای استارتاپ خود انتخاب کنید.

  • به موقعیت مکانی توجه کنید

تقریباً در هر شهر بزرگی چندین فضای کار اشتراکی وجود دارد.

حتی اگر شما در نزدیکی یک شهر متوسط یا کوچک زندگی می‌کنید،

اغلب یک یا دو فضای کار اشتراکی مشول به فعالیت هستند.

باید این نکته را مد نظر داشته باشید که آیا می‌خواهید در محلی نزدیک به منزل خود و یا در محلی که نزدیک به مشتریان واقع شده است کار کنید؟

اگر می‌خواهید از فضای کار اشتراکی خود، به عنوان مکانی برای برگزاری جلسه با مشتریان خود استفاده کنید،

در این صورت منطقی است که مکانی را انتخاب کنید که حضور در آنجا برای مشتریان شما آسان باشد.

البته فاکتور دیگری که باید مد نظر قرار گیرد،

مساله سهولت و زمان مورد نیاز برای شما جهت رفت و آمد به محل کار است.

  • امکان دریافت حمایت مناسب را در نظر بگیرید

پس از تهیه یک لیست از مکان‌ها بر اساس موقعیت، باید به امکانات و شرایط هر یک از مکان‌ها توجه کنید.

معمولاً در این زمینه، چند گزینه برای استارتاپ‌ها وجود دارد.

شما می‌توانید یک مرکز رشد را انتخاب کنید (که احتمالاً مشاوره و سطح بالاتری از پشتیبانی را در اختیار شما قرار خواهد داد)

و یا می‌توانید یک فضای کار اشتراکی را انتخاب کنید که دسترسی به آن برای هر فردی امکان‌پذیر است.

فراموش نکنید که شتاب‌دهنده‌ها نیز از استارتاپ‌ها استقبال می‌کنند.

با توجه به اینکه استارتاپ شما در چه مرحله‌ای قرار دارد

می‌توانید بین ? گزینه فضای کار اشتراکی، مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها بهترین و مناسب‌ترین را انتخاب کنید.

  • محاسبه کنید که به چه مقدار فضا نیاز دارید؟

در این مرحله باید به بررسی این نکته بپردازید

که آیا برای پیشبرد اهداف کاری خود، به یک میز کار موقت نیاز دارید و یا باید از یک میز دائمی استفاده کنید.

شاید به این نتیجه برسید که به یک دفتر خصوصی نیاز دارید.

باید به طور دقیق محاسبه کنید که برای راه‌اندازی استارتاپ خود به چه مقدار فضا نیاز دارید؟

 

  • درباره ویژگی‌های فضای کار اشتراکی و منابع در دسترس، اطلاعات بیشتری کسب کنید

ممکن است برای پیاده‌سازی استارتاپ خود، به تجهیزات یا امکانات خاصی نیاز داشته باشید.

به عنوان مثال، اگر شما در بخش خلاقیت مشغول به کار هستید،

ممکن است برای انجام کارهای خود به کارگاه و یا ابزارهای خاصی نیاز داشته باشید.

درحالی‌که بسیاری از فضاهای کار اشتراکی، عمومی است

و کلیه مشاغلی را که مایل به مشارکت هستند پذیرش می‌کند، برخی فقط برای صنایع خاص هستند.

این ویژگی برای مشاغل موجود در حوزه‌های کاملاً فنی، که به دنبال ایجاد شبکه بوده یا برای مشاغلی که به دنبال دسترسی به بخشی از جامعه (گروه‌های هدف) هستند، تعیین کننده است.

  • فضایی را انتخاب کنید که در آن حس خوبی داشته باشید

جو هر فضای کار اشتراکی با دیگری متفاوت است.

ممکن است بخواهید در یک محیط بسیار حرفه‌ای و یا در یک محیط آرام‌تر کار کنید.

قبل از ثبت نام برای حضور در یک فضای کار اشتراکی، از محل مورد نظر خود بازدید کنید.

باید این موضوع را بررسی کنید که آیا کار کردن در آن مکان را واقعاً دوست دارید یا خیر.

همچنین سعی کنید متوجه شوید که آیا این مجموعه به درستی مدیریت می‌شود یا خیر.

راجع به اینکه در صورت بروز مشکل در این محیط، چه باید کرد

و یا چه چیزهایی باید در این محیط تعمیر شوند و معمولاً حل هر مشکلی چقدر طول می‌کشد نیز پرس‌وجو کنید.

در صورتیکه می‌خواهید این مکان را به عنوان یک فضای کاری نسبتاً دائمی برای خود در نظر بگیرید،

باید به مسئله انعطاف‌پذیری همکاران نیز توجه کنید تا در آینده با مشکلی مواجه نشوید.

  • برنامه‌ی رویدادهایی که قرار است در این مجموعه برگزار شود را بررسی کنید

این روش، بهترین راهکار برای بررسی این موضوع است که آیا این فضای کار اشتراکی، فرصت‌های شبکه‌سازی و شانس افزایش دانش را در اختیار شما قرار می‌دهد یا خیر.

یک شرط برای اینکه یک فضای خوب بتواند به رشد استارتاپ‌ها کمک کند و صاحبان مشاغل را به برگزاری رویدادهای مربوط به معرفی کالا یا خدمات خود تشویق کند،

برگزاری رویدادهای زیاد و متنوع در این مکان‌ها است.

اگر می‌خواهید گزینه کار در فضای کار اشتراکی را امتحان کنید،

باید با ذهن باز به موضوع نگاه کنید و قبل از انتخاب، فضاهای کار اشتراکی را با دقت مورد ارزیابی قرار دهید.

زیبایی کار در چنین فضایی، به انعطاف‌پذیری و فراهم بودن امکان دسترسی به چیزهایی که به آن نیاز دارید-در زمان مناسب (یعنی در زمانی که به آن چیزها نیاز دارید)- بستگی دارد.

 

  • ساده از کنار افراد عبور نکنید

دسترسی به شبکه سایر صاحبان مشاغل می‌تواند بسیار باارزش باشد

و کار با افراد هم‌فکر می‌تواند به در رشد شغلی شما کمک کند.

فضای کار اشتراکی این فرصت را به مشاغل کوچک می‌دهد تا با یکدیگر همکاری کرده و یکدیگر را به جلو سوق دهند.

چه در یک تجمع خاص از قبل برنامه‌ریزی ‌شده، شرکت کنید

و چه یک مکالمه را با یک غریبه در آشپزخانه شروع کنید،

فضاهای مختلف می‌تواند زمینه‌ساز خلاقیت و همکاری باشد.

هنگامی‌که از یک فضای کار اشتراکی بازدید می‌کنید،

در مورد تجمع  همکاران سؤال کنید و به خونگرمی افراد توجه کنید.

اگر افراد در حال گپ زدن و برقراری ارتباط هستند،

می‌تواند نشانه خوبی از یک فضای تعاملی باشد.

اگر جو سرد بوده و دفاتر با پرده‌های آهنی کرکره مانند تقسیم‌شده؛ این بدان معنی است که فضای کار اشتراکی در اولویت قرار ندارد.

  • اهمیت امنیت را دست کم نگیرید

در هر مجموعه‌ای که شما می‌خواهید آن‌را به‌عنوان فضای کار اشتراکی انتخاب کنید، باید برخی از ویژگی‌های اساسی ایمنی وجود داشته باشد.

به‌عنوان‌مثال ، باید یک قفل روی درب دفتر خصوصی شما (در صورت انتخاب کردن یکی از آن‌ها) وجود داشته باشد.

همچنین برای تازه‌واردان و بازدیدکنندگان باید یک میز پاسخگویی وجود داشته باشد.

فضای کار اشتراکی شلوغ، غالباً مجهز به کارت‌های (ID) بوده تا فقط اعضای آن‌ها بتوانند به ساختمان و ویژگی‌های آن دسترسی داشته باشند.

اگر نسبت به امنیت سایبری نگران هستید، در مورد امنیت شبکه و گزینه‌های تنظیم روتر خود با مسئول مربوطه صحبت کنید.

برای دانستن بهترین فضای کار اشتراکی شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزی: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خیابان ابوالفضل صمیع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir